A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.

Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Oclean 30 napos visszavásárlási akció

Az akcióban szereplő visszavásárlási szándékot az Oclean saját weboldalán keresztül tudja érvényesíteni.

Az oldalt ide kattintva érheti el: Oclean

Az akciós szabályzat magyar nyelvű fordítása az alábbiakban olvasható:

 

A "30 napos teszt. 100% elégedettség vagy visszatérítés" NEVŰ AKCIÓ SZABÁLYZATA

- Oclean.hu -

1. Általános rendelkezések
2. Akció
3. Az Akció időpontja és helye
4. Akció résztvevői
5. Akció szabályok
6. Panaszok
7. Személyes adatok
8. Záró rendelkezések

1. Általános rendelkezések

Ezen Általános Szerződési Feltételek ("ÁSZF") meghatározzák az "30 napos teszt. 100% elégedettség vagy visszatérítés" nevű promóciós kampány szabályait, amelynek célja az, hogy a Promóció Résztvevője visszaküldhesse 30 napon belül a vásárlás dátumától számítva, amit a Vásárlási Pontban vásároltak, az Akcióban szereplő új szónikus fogkefét, öblítőt vagy fertőtlenítőt, a vásárlási ár visszatérítésével együtt ("Akció").
Az ezen Szabályzatban nagy kezdőbetűvel írt fogalmak jelentést kapnak ezen Szabályzatban.
Az Akció szervezője a Brandbook Services korlátolt felelősségű társaság személyes társas vállalkozással, székhelye: ul. Racławicka 99, 02-634 Varsó, bejegyezve a Nemzeti Cégjegyzékbe - Varsó Főváros Kereskedelmi Bíróság XIII. Kereskedelmi Osztályának, KRS szám: 0000860238, NIP: 6751735834, REGON: 387068251 ("Szervező").
A Szervező felelős az Akció szolgáltatásáért, különösen az Akció Résztvevőinek kérelmeinek elfogadásáért, ellenőrzéséért és tárolásáért, valamint a vásárlási ár részleges visszatérítéséért az ezen Szabályzatban meghatározott feltételek szerint, és a Részvétel Törvényei alapján való elfogadásáért és megfontolásáért.

2. Akció

Az Akció célja, hogy a Promóció résztvevőinek teljes elégedettséget nyújtson a termék választásával kapcsolatban. Ehhez a Vásárlónak lehetősége van kipróbálni (tesztelni) a terméket a Szabályzatban megadott időszakban. Ha elégedetlenek a termék használatával, a Vásárlónak lehetősége van a visszaküldésre a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek szerint.
Az akció vagy annak bármely összetevője nem lottó vagy más szerencsejáték a szerencsejátékról szóló 2009. november 19-i törvény értelmében (Dz. U. 2022, 888. szám, módosítva).

3. Az Akció időpontja és helye

Az Akció a Lengyel Köztársaság területén zajlik.
Az Akciót kizárólag az online áruház https://oclean.hu/ és az officiális Oclean áruház az allegro: https://allegro.pl/uzytkownik/OCLEAN_POLSKA, kínálatukban szereplő termékekkel („Értékesítési Pont”) veszi fel.
Az Akció 2022. november 21-től tart és azonosításáig folytatódik. A Szervező 14 naptári nappal az Akció befejezése előtt tájékoztatja a vásárlókat az Akció vége felől. Ezt a weboldalon és/vagy a Hírlevél használatával teszi meg. Az Akció megszüntetése nem érinti az Akció megszüntetése előtt szerzett jogokat.

4. Az Akció résztvevői

A 3. pont szerint a Promóció Résztvevői ("Résztvevő" vagy "Priver")
csak: nagykorú természetes személyek lehetnek, akik teljes jogképességgel rendelkeznek, a Lengyel Köztársaság területén tartózkodnak, elolvasták a Szabályzat tartalmát és elfogadták annak rendelkezéseit, amelyek:

A) Fogyasztók a Polgári Törvény értelmében
vagy
B) olyan természetes személyek, akik közvetlenül kapcsolódó szerződést kötnek az Eladóval vállalkozási tevékenységükre vonatkozóan, de nem rendelkeznek vele, hogy az vállalkozói jellegű lenne, amely különösen a vállalkozás tevékenységének tárgyából fakad, az Üzleti Tevékenység és a Vállalkozások Központi Nyilvántartásáról és Az Üzleti Tevékenység Információs Pontjáról szóló 2018. március 6-i törvény rendelkezéseinek alapján ("Priver Vállalkozó").

2. A Részvétel az Akcióban

 önkéntes.

3. Az Akcióban nem vehetnek részt:
A) jogi személyek,
B) jogi személyiség nélküli szervezeti egységek,
C) olyan természetes személyek, akik vállalkozási tevékenységet folytatnak, és olyan terméket vásárolnak, amely közvetlenül kapcsolódik vállalkozási tevékenységükhöz, és szakmai jellegű, különösen a vállalkozás tevékenységének tárgyából fakadóan, az Üzleti Tevékenység és a Vállalkozások Központi Nyilvántartásáról és Az Üzleti Tevékenység Információs Pontjáról szóló törvény rendelkezéseinek alapján nyilvánosságra hozva, "Priver Vállalkozó" lesz,

D) azok a szervezetek, amelyek vállalkozási tevékenységük keretében megállapodást kötöttek a Szervezővel a Promóciót érintő termékek szállításáról szóló megállapodásokról vagy más megállapodásokról.

5. Az Akció szabályai

Az Akció szónikus fogkeféket, öblítőket és Oclean fertőtlenítő fogantyúkat is magában foglaló szettet ("Promóciós Termék") tartalmaz. Az Akcióban való részvétel legalább egy Promóciós Termék vásárlásától függ. Az Akció csak az új Promóciós Terméket fogja érinteni, amelyet a Vásárlók a Promócióban szereplő Értékesítési Pontokban vásárolnak meg, ahogy azt a Szabályzatban is meghatározásra került.
Ha a vásárolt Promóciós Termék használatával elégedetlenek, a Vásárló azt futárral visszaküldheti a következő címre:
Brandbook Services Kft.
Panasz Osztály
Kert 1
32-400 Myślenice

a "30 napos teszt. 100% elégedettség vagy visszatérítés" megjegyzéssel.

A Promócióban szereplő termékek visszaküldése a vásárlás dátumától számított 30 napon belül lehetséges. A szállítmány a 3. pontban megadott címre történő érkezésének dátuma határozza meg a Termék visszaküldésének határidejét.
Az összes szállítási költséget a Vásárló viseli. A postai fizetéssel vagy bármilyen más fizetési móddal történő szállítmányokat nem fogadják el, amelyek esetében a címzettnek fizetési kötelezettsége keletkezik.
A Termék visszaküldése csak akkor lehetséges, ha egyszerre valamennyi következő feltétel teljesül:
A) A Termék visszaküldése a jelen Szabályzatban meghatározott módon és határidőn belül történik. A visszaküldött Terméknek tisztának, sértetlennek, sérülésmentesnek kell lennie, az eredeti csomagolásban kell lennie, és tartalmazza az eredetileg vásárolt Termék felszereléseinek minden elemét. Az Oclean csak akkor fogja elismerni a visszaküldést, ha a Fogyasztó valamennyi terméket visszaküldi a szett részeként. Ha a szett tartalmaz további hegyeket, azokat nem lehet kibontani és használni. Az egyik vásárló által használt több tipp tartalmazó, vagy hiányzó elemekkel rendelkező szett visszaküldése nem lesz elfogadva a promóciós visszaküldés részeként, erről a fogyasztót értesítik. Ha a fogyasztó küldi el a hiányzó elemeket, az Oclean a visszaküldést időben elküldöttnek fogja tekinteni.

B) A Termék eredeti vásárlásának igazolásával - olyan blokkal vagy számlával, amely tartalmazza a termék egyedi dokumentumszámát, a vásárolt Termék meghatározását és a bruttó vásárlási árat. A fizetés megerősítése (KP nyomtatványok, kártya tranzakció megerősítése, átutalás megerősítése stb.), pro forma számlák vagy szállítási/díj befizetési dokumentumok nem számítanak vásárlás igazolásnak.

C) Az alábbi adatokat is tartalmazza a Termékkel:

- a vásárlás dátuma a vásárlás igazolása szerint,

- a Termék visszaküldésének oka,

- a Vásárló neve és pontos postai címe,

- a Vásárló bankszámlaszáma, amelyre a visszatérítés történik.

Ezeket az adatokat egy különleges űrlapon kell megadni (a továbbiakban: "Visszaküldési űrlap"), amely elérhető az Értékesítési Pontokon, a Promócióban érintett Term

ékeket értékesítő pontokon, és letölthető a https://oclean.pl/regulamin-sklepu-internetowego/ weboldalon, vagy a résztvevő által a Szabályzatot elolvassa és elfogadja nyilatkozattal együtt kártyán írva. A Visszaküldési űrlap mintája a Szabályzat melléklete 1. számú melléklete.

A Szervező azonosítható bankszámlájára visszautalja a Vásárló bruttó vásárlási árát a Szabályzatban meghatározott követelményeknek megfelelő, teljes kérelmet megkapásától számított 30 naptári napon belül ("Visszatérítés").
A bruttó ár a vásárló által a termék vásárlásakor vagy azt követően adott összes kedvezmény és árcsökkentés (kedvezmények) figyelembevételével számított ára után kerül kiszámításra

A Vásárló jogállása a Promóció részeként a Termék visszaküldésére nem vonatkozik azokra a Termékekre, amelyek használatuk elégedettségi szintje mechanikai sérülések vagy a vásárlást követően keletkező hibák miatt csökkent. különösen:
nem megfelelő vagy az használati vagy tárolási utasításokkal összeegyeztethetetlenül;
nem megfelelő vagy az installációs utasításokkal összeegyeztethetetlenül;
engedély nélküli szerviz beavatkozás, tetszőleges javítások, módosítások és szerkezeti változtatások;
nem megfelelő fogyóeszközök használata.
9. A fent említett hibákra vagy a Szabályzat rendelkezéseinek nem megfelelő visszaküldésre vonatkozóan történő Termék küldése esetén a Terméket a vásárlónak visszaküldik az eredeti vásárlás igazolásával együtt, amelyet a vásárló küldött, különösen hiányos, sérült, módosított, igazolás nélkül küldött esetben.

10. Az Akció nem érinti a résztvevők által általános rendelkezésekből eredő jogokat, különösen a jótállás, garancia vagy távolléti szerződésből való visszalépés joga alá, azzal a kikötéssel, hogy a résztvevő a távolléti értékesítési szerződésből történő visszalépés esetén a Promóciós Termékkel és a Visszatérítéssel kapcsolatos következményeket fogja elérni, és a résztvevő köteles lesz visszaküldeni a Szervezőnek a Visszatérítést tőle.

6. Panaszok

Az Akcióval kapcsolatos panaszokat az Akció időtartama alatt, de legkésőbb az Akció befejezésétől számított 30 napon belül lehet bejelenteni ajánlott levél, futárszolgálat vagy e-mail útján.
A panasz benyújtásának joga az Akció résztvevőinek van megadva.
A panasznak tartalmaznia kell az Akció résztvevőjének nevét, címét (posta útján történő levelezéshez) vagy e-mail címét, valamint a panasz leírását és okának megjelölését.
Az ajánlott levél vagy futárszolgálattal benyújtott panaszokat a Szervező címére kell küldeni:
Brandbook Services Kft.
Panasz Osztály
Kert 1
32-400 Myślenice,

a megjegyzéssel: "30 napos teszt. 100% elégedettség vagy visszatérítés".

Az e-mailen benyújtott panaszokat a következő e-mail címre kell küldeni: kontakt@oclean.pl, a levél tárgyában: "30 napos teszt. 100% elégedettség vagy visszatérítés”.
A panasz benyújtásának határidejét a panasz a 4. pontban megadott címre történő kézhezvételének dátuma határozza meg, míg az e-mailen benyújtott panasz esetében az e-mail a Szervező e-mail címére történő elküldésének dátuma.
A panasz benyújtásának határideje nem vonatkozik a résztvevő jogállásának képességére a Szervezővel szembeni igények érvényesítésére, ideértve az igények érvényesítését a bíróság előtt is.
A panaszokat a Szervező által kijelölt bizottság vizsgálja meg. A bizottság a panasz eljárás eredményéről értesíti az Akció résztvevőjét ugyanúgy, ahogy a panasz benyújtására került - levélben a panaszban megadott címre - levél vagy futár útján történő panasz esetén; e-mailben - e-mailben történő panasz esetén

.

7. Személyes adatok

A Szervező a Promóció részeként a Fogyasztó személyes adatait kezeli, különösen a vásárlói vásárlás során és a Termék visszaküldési folyamat során megadott adatokat.

A személyes adatok kezelése a hatályos jogszabályoknak megfelelően történik, különösen a 2016. április 27-i általános adatvédelmi rendelet rendelkezéseinek megfelelően.

A Szervező a Promóció résztvevőinek adatait a Promóció végrehajtásának céljából és annak teljesítése érdekében, különösen a visszaküldött Termékekkel kapcsolatos követelmények teljesítése érdekében kezeli.

A személyes adatok kezelése során a Szervező megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hoz annak biztosítására, hogy az adatok megfelelő védelmet élvezzenek, és ne kerüljenek jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás vagy harmadik félhez való továbbítás során.

A résztvevők jogosultak a Szervezőtől információt kérni az általa kezelt személyes adataikról, valamint jogosultak az adatok helyesbítésére és törlésére, valamint az adatkezelés korlátozására és az adatok hordozhatóságára.

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos további információkat a Szervező adatvédelmi nyilatkozatában találhatók.

8. Záró rendelkezések

A Szervező fenntartja magának a jogot az Akció szabályainak módosítására, felfüggesztésére vagy visszavonására, különösen az Akció technikai vagy szervezési okokból, a jogszabályok módosítása vagy az Akció Résztvevőinek jogos igényeinek a nem megfelelés miatt.

Az Akció Résztvevőjének szabályzatot kell olvasnia és elfogadnia annak részeként, hogy részt vehessen az Akcióban.

Ezen Szabályzat aláírás nélkül hatályos. Az Akció résztvevője a Szabályzat elfogadásával egyetért azzal, hogy a Szervező személyes adatait kezelheti, az Akció szabályait elfogadja és követi, és a Szervezővel a Promócióval kapcsolatos ügyekben együttműködik.

A résztvevő a Szabályzatban előírt kötelezettségek elmulasztása vagy a Promócióval kapcsolatos visszaélés esetén elveszítheti jogosultságát az Akcióban való részvételre, és a Szervezővel szembeni igények nem lesznek érvényesek.

A Szervező a Promóció részeként vásárolt Termékekkel kapcsolatos panaszok vagy kérdések esetén az alábbi elérhetőségeken érhető el:
E-mail cím: kontakt@oclean.pl
Telefon: +48 509 690 770

Az Akcióval kapcsolatos részletes információkért és a Promócióval kapcsolatos legfrissebb változásokért látogassa meg az Akció hivatalos weboldalát: https://oclean.hu/

Ezen Szabályzat rendelkezéseinek megsértése vagy visszaélés esetén a Szervező fenntartja magának a jogot a Vásárlók jogosultságainak visszavonására és azok részéről az Akcióval kapcsolatos további jogok gyakorlásának megtagadására.

Ezen Szabályzatban nem szereplő kérdésekben az aktuális lengyel jogszabályok rendelkezései az irányadók.

A résztvevők jogosultak a Lengyel Köztársaság bíróságaihoz fordulni a jogaik védelmében a Szervezővel vagy más Akció Résztvevőkkel szemben. A nemzeti jogszabályoknak megfelelően a fogyasztók számára az alternatív vitarendezés rendelkezésre áll, különösen az online vitarendezés platformon (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Szervező adatok:
Brandbook Services Kft.
Kert 1
32-400 Myślenice
KRS: 0000860238
NIP: 6751735834
REGON: 387068251