Hozzájárulok ahhoz, hogy a weboldalon viselkedésalapú/remarketing cookie-k (sütik) fussanak.

GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

Az alábbiakban megpróbáljuk felsorolni és megválaszolni a gyakran feltett kérdéseket, hogy biztosan mindennel képben legyél. Amennyiben mégis maradt volna kérdésed, amire nem kaptál itt választ, nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot chat-en, emailben (info@techsend.hu) vagy telefonon (+36/70-255-9581 minden nap 9-17 óra között).

 

1. Hogyan tudok rendelni?

A kívánt terméket helyezd a kosárba, ezután kattints a Tovább a kosárba gombra. Ha minden kiválasztott terméked a kosaradban van már, kattints a kosár oldal alján lévő Tovább a pénztárba gombra. Ezután a vásárláshoz szükséges adataidat kell megadnod, szállítási és fizetési módot kell választanod, és a rendelés elküldése után szinte egyből egy megerősítő üzenet fogja tudatni veled, hogy mindent remekül csináltál, és megrendelésed megkaptuk.

(Ha esetleg nagykereskedő vagy, vagy nagykereskedelmi mennyiséget szeretnél rendelni, ehhez kérlek előbb vedd fel kollégáinkkal a kapcsolatot az info@techsend.hu email címen, és ott megbeszéljük a további részleteket.)

 

2. Hogyan jut hozzám el a megrendelt termék?

Webáruházunk több szállítási módot kínál. Az első és leghagyományosabb mód a személyes átvétel, amikor, ha esetleg a budapesti bemutatótermünk közelében laksz, személyesen is bejöhetsz hozzánk, akár már a rendelésed napján, és átveheted a kiválasztott terméked. Címünk: 1101 Budapest, Monori utca 2-4. E-5. Ez természetesen ingyenes, sőt, még egy kávéval is megajándékozunk, ha befáradsz érte. :)

Lehetőséged van futárszolgálat rendelésére. A Techsend szerződött logisztikai partnere a GLS, úgyhogy ezt rajtuk keresztül bonyolítjuk le. Csomagod kérheted a hozzád legközelebbi GLS Csomagpontba, de akár házhoz is. Ennek alapdíja 1090 Ft, de 15000 Ft feletti vásárlás esetén ezt a költséget mi álljuk vagy teljes egészében, vagy Xiaomi termékek esetében részben. Ha esetleg az utánvétes fizetési módot választod, ahhoz még plusz 353 Ft utánvétkezelési díj jön hozzá. Ezen kívül kis csomagok esetében a Csomagküldő csomagpontos szállítási módját is választhatod 699 Ft-ért.

 

3. Meg tudom nézni vagy ki tudom próbálni a terméket, mielőtt megveszem?

Természetesen! A Techsend ugyan elsősorban webáruház, de lehetőség van termékeink megtekintésére és kipróbálására a budapesti bemutató termünkben, amelyet a 10. kerületben, a Monori utca 2-4 szám alatt találsz meg. Nyugodtan bejöhetsz, akkor is, ha nincs kiválasztva vagy megrendelve konkrét terméked, bármikor szívesen látunk! Nyitva tartásunk: minden nap 9-16:30-ig.

 

 

4. Hogyan tudok fizetni?

Jelenleg webáruházunkban 3 fizetési mód közül választhatsz. Ha csomagod személyesen veszed át budapesti üzletünkben, akkor a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlítheted a rendelés végösszegét. Ha futárszolgálat kézbesíti a csomagod, akkor náluk egyaránt fizethetsz bankkártyával vagy készpénzzel (ha az utánvétes megoldást választod). Ha pedig az online fizetést részesíted előnyben, akkor a SimplePay online bankkártyás fizetési felületen vagy banki előreutalással is kiegyenlítheted a megrendeléset összegét.

 

5. Mikor kapom meg a csomagom?

Ha a kiválasztott terméked raktáron van, a rendelésed 1-2 munkanapon belül fel is adjuk, ami a rá következő munkanapon meg is érkezik hozzád (GLS futárszolgálat választása esetén). Ha személyes átvételt választasz, akkor akár egyből be tudsz érte jönni a bemutató termünkbe, amint erről értesítünk, rögtön oda is adjuk. Amennyiben egy terméknél az "előrendelhető" feliratot látod, ez azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs a helyi raktárunkban, de van rá esély, hogy pár napon belül be tudjuk szerezni. Ha szeretnél egy terméket, csak kérj értesítést róla, és mi küldünk is egy emailt, amint érkezik belőle.

 

6. Mit tegyek, ha a kapott termékem sérült?

Fontos, hogy a futártól kapott csomagod egyből kibontsd és ellenőrizd, és amennyiben sérülés jelét látod, azt mindenképp vegyétek fel a futárral a jegyzőkönyvbe. Ilyen esetekben sokkal egyszerűbben tudjuk azt kicserélni.

Hogyha a csomag sértetlen, azonban a termék működésében valamilyen hibát észlelsz, vedd fel velünk a kapcsolatot a service@techsend.hu címen, és ott meg tudjuk beszélni a további teendőket.

 

7. Ha meggondolom magam, visszaküldhetem a terméket?

Igen, lehetőséged van az ún. elállási jogoddal élni a termék átvételét követő 14 napon belül. Ekkor az elállási nyilatkozat kitöltésével jelezheted szándékod, majd miután a bontatlan terméket visszaküldted és mi azt megkaptuk, az árát visszautaljuk neked. További tájékoztatást az ÁSZF-ben olvashatsz, vagy megkérdezheted ügyfélszolgálatunkat is. Fontos! Mivel webáruházunk elektronikai cikkeket forgalmaz, így a jogszabály szerint azokat csak eredeti csomagolásban tudjuk visszavenni, és csak akkor, ha a termék maximum kipróbálva volt, értékcsökkenés ebből adódóan nem keletkezett. Ha úgy állapítjuk meg, hogy valamilyen okból a kipróbálás során értékcsökkenés keletkezett be, ezt jogunk van levonni a visszautalt vételárból. Különösen fontos ez olyan termékeknél, amelyek használat során könnyen összekoszolódnak (pl. porszívók, légtisztítók), vagy a benne lévő szűrő kophat, károsodhat, így vigyázz rá, hogy ha nem vagy biztos benne, hogy megtartanád a rendelt készüléked, akkor maximum csak egyszer, rövid ideig próbáld ki, utána ne használd, hogy az értékcsökkenést minimalizáld!

 

8. Leadtam a rendelést. Most hogyan tovább?

Először is gratulálunk, hogy ilyen jó döntést hoztál! :) Másodszor pedig nincs semmi teendőd, csak dőlj hátra, és várd az értesítő emaileket. A rendelés elküldését követően fogsz kapni egy automatikus visszaigazoló emailt a rendelésed részleteivel. Ezt követően, amikor kollégáink a rendelést megkapták, a rendelt termékek elérhetőségét ellenőrizték, a rendelés státuszát megváltoztatják "Feldolgozás alatt"-ra, erről emailben is fognak értesíteni. A következő lépés, amikor a csomag a futárszolgálathoz kerül, ekkor a státusz "Futárszolgálat részére átadva"-ra módosul, és innentől kezdve már nem mi felelünk a csomagodért. A GLS csomagod számáról, állapotáról és várható érkezéséről szintén emailben fog téged tájékoztatni. Ezután már csak várnod kell a futár érkezését.

 

9. Véletlenül elírtam/rossz adatot adtam meg a rendelésnél. Ezt meg tudom utólag változtatni?

Semmi gond! A rendelésed leadását követően, egészen a csomagod feladásáig lehetőséged van a megadott adatokon módosítani, beleértve a szállítási címet. Sőt, ha esetleg több terméket rendelsz, de azokat külön rendelésekben teszed meg, mi azt észrevesszük, és csak egy postaköltséget fogunk felszámolni. Úgyhogy no para! Csak írj nekünk az info@techsend.hu email címen, de akár fel is hívhatsz a +36/70-255-9581-es telefonszámon.

 

10. Jár a termékekre garancia?

Persze! Termékeinkre 1-5 év garancia jár terméktől és árkategóriától függően. A jótállás részleteiről itt tudsz bővebben tájékozódni: https://www.techsend.hu/garancia

Bármilyen, nem önhibából adódó meghibásodás esetén nyugodtan keress fel minket, hogy a szervizelési eljárást elkezdhessük. Csak őrizd meg a számlát, amelyet a termékhez csatoltunk a csomagodban, de persze ebből mi is megőrzünk egy példányt, ha nálad véletlenül elkeveredne. A szervizelés pontos menetéről további tájékoztatást ITT olvashatsz.

 

11. Mennyi ideig lehet a megrendelt termékeket átvenni (személyes átvétel esetén)?

Amennyiben a személyes átvétel opciót választottad, úgy a megrendelt termékeidet 3 napra félretesszük neked. Ezen időtartamon belül a nyitvatartási időnkben (minden nap 9-17 óráig) bármikor felveheted a csomagodat, miután a rendelés állapota Átvehető-re változott. Felhívjuk azonban figyelmed, hogy ha a rendelés leadását követő 3 napban a csomagodat nem veszed át, akkor a rendelést automatikusan töröljük, és megrendelt termékeidet nem őrizzük tovább számodra (tehát meglehet, hogy később, ha újra rendelnéd, már nem lesz belőle).